×
Yeni bir madde oluştur
Sayfa başlığınızı buraya yazın:
Polcompball TR üzerinde 16 madde var. Sayfa adınızı yukarıya yazın ya da burada listelenen sayfalardan birini oluşturun!

    Polcompball TR

    Polcompball Viki'ye hoş geldiniz! Başlamadan önce, burada herkesin uyması gereken bazı kurallar var. Katkıda bulunmak istiyorsanız, yönergeler farklı bölümlere ayrılacağından, bu belirli yönergelere ulaşmak için yukarıdaki bağlantıları tıklayabilirsiniz. Onları okuyarak, onları da kabul etmiş olursunuz.

    Bu yönergeler söz konusu olduğunda, Moderasyon Ekibi her zaman "biz ve bizim" olarak anılacaktır.

    Miraheze'nin Politikaları[değiştir | kaynağı değiştir]

    • Wiki ile etkileşim kurmak ve katkıda bulunmak için bir Miraheze hesabı gereklidir. Bir hesap oluşturmadan önce Kullanım Koşulları ve İçerik Politikası'nı okumalı ve bunlara uymalısınız. Henüz yapmadıysanız, hemen şimdi yapmalısınız.
      • Hizmet Koşullarına göre, wiki'ye girmek ve bir hesap oluşturmak için en az 13 yaşında (veya Kaliforniya ve Avrupa Ekonomik Alanı'nda 16 yaşında) olmalısınız. Birinin 13 yaşından veya bazı bölgelerde 16 yaşından küçük olduğundan şüpheleniliyorsa, yaşadıkları varsayılan bölgede 13 veya 16 yaşına gelene kadar engellenecektir. Bu politika, Amerika Birleşik Devletleri Çocukların Çevrimiçi Gizliliğini Koruma Yasası'na ve dünyanın diğer bölgelerindeki diğer çevrimiçi çocuk koruma yasalarına uymak adına yapılmıştır.

    Davranış[değiştir | kaynağı değiştir]

    • Bu wiki'nin tüm üyelerinden medeni, ilgili ve yardımsever olmalarını rica ediyoruz.
      • Herhangi biri tacizde bulunur, gözdağı verir, zorbalık yaparsa veya ırk, cinsiyet, cinsellik, din, ülke vb. konularda ayrımcılık yaparsa, ihlalin ne kadar aşırı olduğuna bağlı olarak uyarılır veya engellenir.
      • Polcompball Viki ile ilişkili baskınlar düzenlemek veya Polcompball Wiki'ye baskın yapmak büyük sonuçlara yol açacaktır ve tüm baskın katılımcıları engellenecektir.

    Kabul Edilebilir İçerik[değiştir | kaynağı değiştir]

    • Viki'de, yalnızca vikinin konusuyla ilgili içeriği, bu durumda Polcompballar veya konuyla ilgili diğer şeyleri kabul ediyoruz. Alakasız içerikler kaldırılacaktır.
      • Orijinal karakter ideolojilerine bu wiki'de hiçbir koşulda izin verilmez ve tekrar tekrar yapılırsa kullanıcının engellenmesine neden olur.
      • Modlar tarafından onaylanmayan ideolojiler oluşturmak veya listelere eklemek, silinmesine ve birden çok kez yapılması durumunda kullanıcının yasaklanmasına neden olacaktır.
      • Sanat Yönergelerini ihlal eden içeriklerde kaldırılacaktır.
    • Polcompball topluluğu ve viki ile doğrudan ilgili olmayan tartışma gönderileri kaldırılacak ve sık sık yapılırsa kullanıcının engellenmesiyle sonuçlanacaktır.
    • Diğer yönergeleri ihlal eden içerikler, aynı zamanda, bu makaledeki hangi yönergenin ihlal edildiğine bağlı olarak, içeriklerin kaldırılmasıyla, uyarılmasıyla veya engellenmesiyle sonuçlanacaktır.
    • Kendi ülkesinin yasalarını ve uluslararası yasaları ihlal eden içerikler kaldırılacak ve engellenecektir.
    Çerezler hizmetlerimizi sunmamıza yardımcı olur. Hizmetlerimizi kullanarak çerezleri kullanmamızı kabul etmektesiniz.

    Son değişiklikler

  • Mr Whooper Man • 16 gün önce
  • PosadasComrade • 16 gün önce
  • 176.33.107.40 • 21 gün önce
  • Suat Anıl Yener • 1 ay önce
  • Çerezler hizmetlerimizi sunmamıza yardımcı olur. Hizmetlerimizi kullanarak çerezleri kullanmamızı kabul etmektesiniz.